Incorporated img

Incorporated img
Karma Kencana Shah

Baca E-Mail Dapat Duit

http://www.emailcashpro.com

Selasa, 22 Januari 2013

PROJEK BAHASA BRUNEI SABAH : PENTERJEMAHAN

Salam khalayak.
...
Dah beberapa minggu di bulan januari 2013. dan nak msuk bulan febuari, bulan cinta orang bilang. Masa untuk entri tari dan teater akan aku pendamkan buat sementara masa. 
Skarang aku nak mulakan projek Bahasa Melayu Brunei Sabah, wpun aku bukan org brunei.. beberapa kejayaan ku dalam menulis penterjemahan bahasa (kalau tak berjaya pun ada ku kisah), iaitu BAHASA MELAYU SABAH dan BAHASA BISAYA akan menjadi sandaran kepada penulisanku nanti.
Aku juga telah membelek2 beberapa blog yg ada kaitan dalam google, tetapi amat kurang kosa kata yang boleh kita gunapakai. Wbgmanapun, terima kasih dan tahniah kpd blog2 berkenaan atas usaha tersebut. Sekurang2nya ada juga point aku nak tulis dalam entri kelak.
Ni baru mukadimah yek..
Salam ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan